Description complète d'orgue sélectionné
Photo: Jan van der Male
Wilstead, United Kingdom (Bedfordshire) - All Saints' Church
Description no.: 2026036.
Bâti par: Nicholson & Co. (1874)
Het orgel in All Saints' Church te Wilstead is in 1874 gebouwd door John Nicholson. Het orgel stond oorspronkelijk op het koor van de kerk. Rond 1960 is het verplaatst naar de westzijde. In 2003 voerde Norman Hall een restauratie uit. Daarbij is de Bourdon 16' van Great ook apart registreerbaar gemaakt op het pedaal.
Données techniques
Composition
Great (C-f'''): Bourdon 16' (C-g), Open Diapason 8', Stopped Diapason 8' (C-g), Dulciana 8' (from a), Clarabella 8' (from a), Principal 4', Fifteenth 2'.
Swell (C-f'''): Open Diapason 8', Lieblich Gedackt 8', Principal 4', Oboe 8' (from c°).
Pedal (C-g°): Bourdon 16' - transmission.
Accouplements: Swell to Great, Great to Pedal, Swell to Pedal.
Photo: Jan van der Male
Wilstead, United Kingdom (Bedfordshire) - All Saints' Church
Description no.: 2026036.
Bâti par: Nicholson & Co. (1874)
Année | Facteur | Opus | Activité | 1874 | Nicholson & Co. | orgue neuf | 2003 | Norman Hall | restauration |
Het orgel in All Saints' Church te Wilstead is in 1874 gebouwd door John Nicholson. Het orgel stond oorspronkelijk op het koor van de kerk. Rond 1960 is het verplaatst naar de westzijde. In 2003 voerde Norman Hall een restauratie uit. Daarbij is de Bourdon 16' van Great ook apart registreerbaar gemaakt op het pedaal.
Données techniques
Nombre de registres par manuel | |
- Great | 6 |
- Swell | 4 |
- Pedal | 1 (0) |
Nombre de jeux total | 11 (10) |
Transmission des clés | Mechanical |
Transmission des jeux | Mechanical |
Sommier(s) | Slider chests |
Composition
Great (C-f'''): Bourdon 16' (C-g), Open Diapason 8', Stopped Diapason 8' (C-g), Dulciana 8' (from a), Clarabella 8' (from a), Principal 4', Fifteenth 2'.
Swell (C-f'''): Open Diapason 8', Lieblich Gedackt 8', Principal 4', Oboe 8' (from c°).
Pedal (C-g°): Bourdon 16' - transmission.
Accouplements: Swell to Great, Great to Pedal, Swell to Pedal.
|
|
|
|